Gotland, ett helt annat land.

Som ni alla säkert vet så drar jag till gotland om ja, en sådär 6 timmar. Ella ja, då börjar färden hemifrån iallafall. Båten (Ja cecilia, man åker båt ;D) går faktiskt inte förrens 10.45 så det är väl då den egentliga resan startar. Det jag längtar efter mest är att röka på däck för det är så himla mysigt och blåsigt och trevligt. En underbar stund för mig själv med havet och vinden som sällskap (oh gud vad pretto ;d). Nej men jag skojar inte jag älskar vatten. Att bada varje dag i en vecka kommer att göra mig gott, mår sjukt bra när jag är i vattnet och bara typ leker i flera timmar, helt ensam. Är det sjukt så är jag sjuk men jag älskar det iallafall och vill inte ha det på något annat sätt. Men jag hoppas ni ringer och smsar och hör av er för liksom det komemr bli trist och jag kommer inte kunna vara social. Hoppas Sophia kan ses.

Kommentarer:
Postat av: Adam

Jag visste inte ens att du skulle flytta! Det var värst... Men då förstår jag om du inte kan


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits