GURA

Okej så jag har bestämt mig för att verkligen verkligen försöka nu med gitarren men det känns dumt när det är sara. alltså jag känner inte henne alls därför klarar jag inte av att ha henne liksom nu men det är ju bara två veckor men jag törs inte fråga och jag känner mig extremt utsatt typ jag vet att det är jag som är töntig men det var inte det jag skulle skriva nej utan! det bitchiga är att jag har flyttat min babygitarr och stämmaren till essinge. så jag får sitta här med en taskigt stämd stor ackegura som jag inte trivs med och jag hittar inte det jag vill hitta så jag kan inte öva på det. så det känns trist för om jag ska köra solot där liksom så måste jag ha tabs och jag har inga tabs och inget gehör så det kan jag inte öva på.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits