Pride



Pride är över. Det är riktigt tråkigt alltså, men det var himla kul när det varade och det blir väl såhär då. Jag hängde ju med min Cecilia hela tiden såklart och så träffade vi Tommy också, han är min favoritörebroare nånsin. Vi drack alkohol och kollade på paraden och åt mat och var på tommys hotellrum där amn fick röka inne och ja det var goa grejer. Det var en massa sociala människor och alla stötte på Cecilia som kanske eller kanske inte spydde. Och nu är pride slut och alla människor bara drar från stockholm nu och det är inte alls najs.

Men men, jag drar ju till Gotland på eh. fredag tror jag det är.

Kommentarer:
Postat av: Adam

Visst var det underbart? Riktigt kul trots att jag jobbade! Längtar till nästa år..


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits