Schectergitarrer alltså.


SCHECTER C-1 ELITE ELECTRIC GUITAR

Asså sorry men oh kolla snyggingen. Jag vill ha denna okej den är sjukt fin. Jag ska ju dårå önska mig en aningen dyrare elgitarr än den jag har nurå (som ändå är trasig) i födelsedagspresent av hela släkten och eh jag tycker att de kan få ihop en 8095 kanske fast de är inte så många så jag vet inte! Men Anders sa att han kunde fixa bra pris iof så jag får prata med honom sen när han kommer tillbaka också. Men denna är så sjukt vacker. Och jag vill inte ha en svart alltså nej! Typ alla har och det är inte så himla snyggt och blir så himla smutsigt. Okej vitt blir säkert också smutsigt men inte på samma sätt! hoppas jag! Alltså kolla vad jävla snygg den är jag tror att jag dör faktiskt. Om jag får den så kommer jag typ gråta. Mycket. Jag är jättekär. På prisjakten finns den inte i lager och den verkar inte finnas så den är omöjlig va men något liknande! OH MIN KÄRLEK KOMMER ALDRIG BLI MIN DET ÄR GANSKA HEMSKT. ELLER DET GÅR ATT KÖPA FRÅN MUSIKSHOPEN. OH GE MIG SNÄLLA GUUUUUUD!


Fast om jag skulle ha en svart, fast jag helst vill ha en vit, så skulle jag vilja ha denna (fast bilden gör den inte rättvisa!!):

SCHECTER ROBERT SMITH "ULTRACURE" ELECTRIC GUITAR

Kommentarer:
Postat av: Sophia

Köp den köp den köp den :D

Kan vi inte sitta och tigga på gatan någon dag? Med skyltar där det står typ; behöver pengar så jag kan köpa min älskade livspartner ^^

Du kan köpa gitarren och jag en rosa barba fylld med ris.

puss


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits