Dag 1

Okej dag ett är över. Vad har jag fått gjort? Jag har faktiskt skrivit lite på religionen, men insett att jag har så stört mycket kvar. Jag har skrivit loggbok till projektarbetet men inte gjort något mer där. Jag har tagit med matteböcker hem men inte pluggat då jag själv precis kom hem.

Jag hade min sista DBT idag. Det är läskigt men känns bra. Så mycket har faktiskt hänt.

Jag har också fått reda på att om alla levde som jag skulle det behövas typ 4,6 jordklot. Men jag vet inte om jag svarade korekt på elfrågor och sånt va jag har ingen aning om vad jag har för el. Men ja det är väl säkert typ rätt. Ja det är min flygning som tar på det hela. Hah. Detta år lär jag ha flugit typ. 10-12 timmar. Inte bra antar jag.

Så imorgon är det sjukt mycket religion som gäller, och sjukt mycket projekt och lite matte och lite gitarr så är jag igång liksom. Det här fixar jag.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits