Dag 2

Hehe dag två har passerat fort. Har jag gjort något vettigt? Jag har gjort lite på religionen i skolan, och lite på projektarbete hemma. Tillräckligt? Självklart inte. Imorgon är sista dagen och det kommer gå så åt helvete. Jag växlade även lite pengar och det känns ju bra. Sen så kom det upp lite skit också, sånna här mammagrejer. Ja jag grät. Men det gick över tror jag. Eller så stängde jag. Vet ej ännu vi får se snart. Fick även massa fina insikter om hur jag är och grejer. Det är spännande.

Det bästa idag var kontakt improvisationen på dansen det var det bästa jag gjort på länge. Och schulman var bäst också såklart. och att du var som du brukade det var trevligt.

Förväntar mig en störd träningsvärk då den redan är på g (framförallt i ben, rumpa, skuldror, axlar). Vad jag kommer lida. Musiklektionen imorgon vill jag inte gå på. Jag vill bara vara klar med allt nu fram till jul så jag kan börja om utan att ha värsta högen att beta av.

Jag känner mig klar.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits