Min plan

Självklart drömde jag om mitt svenskaarbete. Det var hemskt, men vad kan man förvänta sig om man arbetar på en sak sjukt engagerat hela dagen. När man är klar och bara vill lägga det åt sidan och sova, då kommer det att hemsöka ens drömmar. Och så vaknar jag och det känns som jag inte har sovit någonting alls fast klockan ringer.

Iallafall så vill jag bara berätta här om min plan, för skriver jag inte ner det nånstans så kommer jag slinka undan och skita i det hela. Jo det är så att jag ska sluta röka. Inte permanent nej. Jag har, som sagt, en plan. Efter nyår så ska jag inte röka något mer, tills jag tar studenten. Eftersom jag tycker att denna termin gått så himla fort så kan ett ständigt röksug och irriterat humör förhoppningsvis göra att nästa termin känns längre (YES!). Och så har jag råd med skivor och diverse andra roliga saker. Sen när jag tar studenten så kommer jag antagligen röka sjukt mycket och kräkas i ett hörn, men sen kanske jag inser att jag får så mycket annat om jag inte röker. Så att jag inte vill röka. Så det är min plan. Fram till nyår röker jag lungorna av mig.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits