Svenska

Efter mycket om och men blev det av. Nu vet jag mycket mer om Fjodor Dostojevskij än jag visste vid denna tid igår, och med denna nya kunskap lyckades jag skrapa fram ett presentabelt arbete. Nu hoppas jag bara att det hela faller Micke i smaken, så att det svenskabetyg jag vill ha inte är helt utom mitt räckhåll. Jag blir alltid lite nervös när grejer ska skickas in till urkund. Inte för att det någonsin har blivit så för mig att urkund sagt att jag kopierat, men jag är alltid rädd. jag menar hur ska jag kunna veta om någon annan formulerar sig på exakt samma sätt som jag, det finns en risk. Jag är rädd, inte för att bli påkommen, utan för att bli orättvist beskylld.

Kommentarer:
Postat av: V

Urkund är riktigt läskigt, precis pga. det du skrev.

2008-12-19 @ 21:54:06

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits