And I won't say it if you don't say it first

Jag lyssnar nästan bara på the cure. The cure och the cure. Fick mina två cdskivor idag (three imaginary boys & seventeen seconds) som jag inte har pengar att betala men eh det får jag lösa på något bra sätt. Jag måste KOMMA IHÅG det också. Jag är stört glömsk. Men min skivsamling blir ju snyggare och snyggare och det ger mig stor glädje. Något som gör mig ledsen är dock att mina ipodhörlurar gått sönder så det är hemskt ljud i dom nu och jag måste skaffa nya, och ja det har jag ju inte råd med.

Jag vet inte alls men jag ska ta det lugnt nu för en gångs skull och det är väl bra. Jag är för snabb i mina svängar.

Men terapin var bra idag. Jobbig jobbig men liksom jag känenr att det ger mig bättre självkännedom om inte annat. Det har redan gått tre månader! Va?! Det trodde jag inte det tänkte jag inte på. Jag kommer ihåg att jag tyckte att tre månader är en jävla lång tid men nej det var det inte.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits