Don't tell me there's no hope at all

Jag vet inte. Det värsta är väl som nu, att bara vänta att bara vänta. Vänta på att livet tar slut men vad är det för skit jag tror inte på sånt här död är ju helt meningslös vad är det här vem har bestämt hur lång tid någon har jag vill dra först för jag är självisk jag vill inte vara tvungen att förlora fler. Och nu är vi här och jag vet att det här kommer bli ett helvete och jag vill inte veta jag vill inte veta. Därför hatar jag läkare. Alltså när de inte kan göra något kan de väl hålla käft. Jag är rädd för läkare och jag vet att jag bara smiter ifrån det jag tänkte prata om men det är skitsamma det är ingenting som rör någon.

Nej allt går bara åt helvete och det får man väl acceptera.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits