Hey you, would you help me to carry the stone?

Jag vet inte varför men igår var jag helt säker på att jag bbörjar 13.00 på onsdagar. Jag menar seriöst vad tänker jag med? Jag börjar ju 11.15 och det kom jag på så fort jag vaknade och klockan var halv elva. Så nu missar jag psykologin och känner mig ganska dålig. Jag har missat så mycket nu. Jag måste ta mig i skinnet. Jag drömde att jag hittade böcker till mitt samhällsarbete. Och det skulle vara så underbart men jag har inte ens börjat leta. Jag vet inte vad jag ska skriva jag tror att det kommer gå ganska åt helvete med samhälle b. Och jag ahr bestämt mig för att inte läsa matte d, tror jag. Nästan helt säkert. Mina betyg ser förjävliga ut varför kan det inte gå lika bra som i ettan för? Ettan gav mig underbara betyg. Jag är så skoltrött jag är så skoltrött.

JAG ÄR SYNSK! vi hade ingen psykologi så jag hade helt rätt i att jag började ett. ÄLSKA MIG SJÄLV :D.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits