I just know, it is time for falling apart

Mickes fest igår dårå. Kommer dit typ nio fast jag skulle kommit halv åtta men jag missade pendlar och bussar så det bidde som det bidde. Jag minns typ inga nya namn men det är okej. Drack min vinare och lite öl va och lite här och där. Hängde egentligen mest med de jag redan känner liksom men pratade även med lite brudar. Det finns inte så mycket att säga. Det var hög musik. Jag typ kedjerökte cigaretter jag fick av Christian. Snackade massor. Typ sjöng oasis med Tom och Jocke. Jag kunde inte texten jag bara improviserade men det gick bra alltså. Folk spillde ut allt som var mitt hela tiden, lite irriterande men det gjorde ju itne så mycket egentligen. Dansade lite med öh en hel massa folk. Victor typ tvingade Amelie att kyssa mig. Folk började dra hem typ vid tolv men inte jag inte för jag satt på toan med Gabriel som inte mådde så bra men det löste sig sen va. Malin städade som en galning. Haha sen kom det nån brud, vi skulle dra hem och så skulle typ alla till malin utom jag och micke så vi sprang och han ramlade det såg så himla roligt ut. Så komemr vi fram iallafall och då visar det sig att vi var 5 minuter tidiga, och bussen var försenad iallafall så alla som skulle till malin hann också med bussen så vi sprang i onödan. Sen åka åka så satt jag bredvid Tom som berättade alla hemlisar och haha han visade världens fulaste bild på micke som brud alltså det var hemskt. Förlåt men det är sant. Och så pratade vi en massa skit sen tog de annan buss och jag åkte hem.


Jaha du. Det är svårt men det är bara att acceptera men vad fan jag tror det är okej jag tror att det löser sig. Haha om jag hade haft pengar på mobilen när jag var på väg hem igår så hade jag gjort något jag ångrat eller kanske inte jag vet inte det hade nog varit himla skönt med. Jag känner mig ganska ond men ändå liksom oh det känns ganska skönt.

Nu var det sagt och förhoppningsvis snart ur världen. Det borde va okej.

Kommentarer:
Postat av: carolyn

jag hoppas det blir okej snart iaf :)

2008-02-03 @ 19:05:16

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits