I'm just trying to make some sense

Jag håller på och kollar igenom min bilddagbok och typ min blogg och grejer och jag menar, typ 2006 gjorde jag så himla mycket konstiga saker. Nu är mitt liv så ospännande. Liksom det är skola och fylla och sen är det inte mer med det. Umgås knappt nyktert med folk EVER. Idag är dock undantag för olivia var här och ja man dricke rju inte hemma liksom. Men de senaste helgerna har det ju liksom varit fylla båda dagarna om man säger så. När jag senast var helt nykter en hel helg minns jag icke! Det är lite pinsamt.

Har kommit igång med samhälle b nu kanske. Det är på väg iallafall det är på väg. Var med Milan idag dårå han bjöd även fgast jag hade pengar. han ska alltid vara en sån man alltså. Mig har han inte lycktas övertyga ;) haha. Det är lov det känns bra men jag har för mycket planer för jag borde bara vara hemma och göra samhälle b grejen liksom men det känns ju inte kul.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits