I've got to use her everytime fascination comes around

Jag har sovit fyra timmar, men jag tänkte att nej jag måste gå upp så jag kan övertyga min mor om att jag inte alls drack alkohol igår. Jag vet inte hur det gick jag tror det gick bra hon nämnde det inte ens. Hon vill inte se, men det är okej. ja jag kom hem typ tjugo över sju eller något. Då var jag ju iof ganska nykter liksom, men hur vanligt är det att man i nyktert tillständ bah nej men jag åker så jag kommer hem nångång vid sju på morgonen?!


Jag och Malin glassa runt alltså. Hägsätra och sen värmdö och jodå det var bra det kan jag inte säga någoting om. Hade roligt, träffade folk. Snackade massa skit med Malin liksom och drack vin och vin och vodka och mer vin. Sen kom vi ju itne från värmdö, bussen gick inte förrens 4.56, så vi tog den. Så träffade jag en herre som heter Roy (tror han stavar så, vet icke!) i Slussen. Han gav mig 30 spänn  för två cigg och sen åkte han och jag taxi till tcentralen va och han köpte mackor till oss på det här stället som ligger där vid centralstation och så snackade vi en massa skit. Sen åkte vi hem åt varsitt håll men snackade på telefon hela vägen. Hah. Han var rolig men han tycker att jag är störd och har inte bestämt sig för om det är positivt eller negativt.

Och nu ska jag snart ut och hämta min alkohol och mina cigaretter till festen ikväll. Jag är pepp men lite rädd för att jag typ kommer somna eftersom jag sovit så lite.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits