ONE HUNDRED YEARS

Var på cure var på cure. (detta inlägg kommer att fyllas på strax ja, ska se på forsyte sagan med syster va).


Okej här kommer det. Vad hände egentligen? jag vet att ni har frågor och jag ska försöka besvara allt! Mötte Fahmina och Maritn typ tjugo i tre vid globen. Vi letade upp hovet, och märkte att vi skulle in vid olika ingångar va men de tvar ju typ inget folk där alls så man behövde ju inte köa. Vi satt och snackade skit och drack lite granna och sjöng på världens bästa låt (fahminas och martins rap!) och så hörde vi hur de började på close to me!!!! Ja iallafall så kissar vi hela tiden och möter hanna sen dårå. Tiden går och det är dags att gå in så det gör vi (SEPARAT) och sen hittar vi varandra igen där inne. Hamnar typ aslångt fram och precis i mitten. Underbart. Förbandet var inte alls bra men spelade ju inte särskillt länge alls så det var okej. Så är det sags och jag och Fahmina står och håller händer hela tiden och de spelar och spelar och Robert står precis framför oss så nära jag kan se allt han gör precis allt. Och de spelar länge och de kör love song och pictures of you och lullaby och ONE HUNDRED YEARS.

Just nu blev det lite paus i skrivandet jag hittade video från igår och jag hittar foton och ja. Jag är så glad men samtidigt liksom, det är över. vad ska man se fram emot nu?

Det finns massor på youtube. Det är kärlek.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits