Tärningen

Gör det mesta för att slippa samhällen, jag är trött och uttråkad och vill inte plugag vill inte städa vill inte tvätta. Kan inte spela gitarr för jag råkade skära upp halva fingret. Idag är nog inte min dag jag bara tar rökpauser och försöker ringa men svarar folk svar nej. Är ensam med bror så det är inget jobbigt hemma, och det är ju bra.

Haha i hjälp är det någon som anammat tärningsspelarens teorier. Det kanske jag också borde göra. Okej. Har jag en tärning? Vi får se vi får se. Hittade inte en enda riktig tärning men vi hade nån kartongtärning och sidorna är som följer.

Vad ska jag göra närmsta timmen?

Grön kvadrat - Tvätta
Rosa hexagon - Samhälle B
Blå triangel - Städa
Gul stjärna - Röka och slå igen!
Blå kvadrat - Dator + TV
Orange cirkel - Ringa någon, slå tärning om vem.

Okej, here we go.
det blev blå kvadrat. Meh. Okej då.
Frågan är om jag får röka eller inte? Grön, blå och blå betyder ja. De andra nej.
Svar nej. Oh.


Jag tror jag fuskade för jag ringde ändå? och smsar som saten. och nu går jag och röker fast det är tio minuter kvar. Vad ska du göra då, tärning?!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits