Våra bästa år

Jag kollar på våra bästa år nu igen. Varför gör jag det det är inte bra alls. Allt bara går utför och de skådisar med vett har dragit för länge sedan. Det jobbiga är när karaktärerna finns kvar men det är adnra skådisar. Typ Philip. Han är utbytt. Det är hemskt, den nya Philip är stört ful och äcklig. Och ungdomarna vill gifta sig när de är typ 18. Och ja det är USA, alla är kristna och oskulder. typ. Nej okej de har sex men bara om de varit tillsammans i minst ett år, och ska helst vara förlovade. Och det är värsta seriemördaren där också, haha det är Marlena. Så gay. Jag minns när hon var kidnappad av Stefano och haha. Vänta. Jag har tittat på det här för mycket va. Ja, det är ju inte okej.

Men jag mår bra ska rökaaa strax. Kan inte laga mat på ett antal timmar det är lite surt men oh kan städerskan dra snart eller. OCh samhälle B here i go, sen ska jag vara med Kaye forever!

Kommentarer:
Postat av: kräket

när ska du vara med hannisbannis forever då? VAVAVA???

2008-02-27 @ 16:29:48

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits