been smoking for too long

Okej nu skolkar jag visst men det var en lektion och jag har faktiskt varit fett duktig och jag förtjänade det här. Så det så. Jag är utmattad och sönderstressad igen ja det är sant det har inte ens gått två veckor det har inte ens gått två veckor! vad fan! Men alltså jag älskar det iallafall, det är bara stressen och prestationsångesten som inte är välkommen, och liksom det kan man leva med. Jag får ju så himla mycket bra i gengäld liksom.

Haha och pappa. Jag smsade och fråga om han kan köpa cigg till mig för han ska köra mig till ridningen och så lika bra att passa på liksom. Han ringer upp.
Pappa: Sture säger ja, men hur mycket vill du ha?
Jag: Eh typ så mycket som du vill?
Pappa: Haha! Räcker tre paket?
Jag: Ja visst.
Han är speciell min far liksom. Jag hade tänkt mig typ ett paket. Och att han pratar om sig själv i tredje person. Underbart. Men jag ska snar på stand up nu så jag måste kila va! PUSSIE.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits