Gimme danger little stranger

Ja jag kan ju säga såhär att jag blev väldigt väldigt full igår (hoppas flickorna kunde fixa allt. lite dåligt samvete dära) och pappa hämtade mig i taxi och fick hem mig och nu har jag haft värsta bråket med min mamma. Grejen är den att jag hade klarat mig hem själv om det bara inte varit en tidsgräns där va och ja jag hade kunnat skärpa mig och jag vet inte riktigt men jag tror iallafall att mamma inte orkar med att jag bor här längre och jag kommer få bo på nåt hem nånstans. Men jag bryr mig inte riktigt för att liksom det kan inte bli sämre.

Har typ stött i mitt revben eller nånting det gör ont där iallafall. Är det lördag idag? Nej det måste vara söndag va. Ja det är det okej då har jag koll på det iallafall. Jag har några minnesluckor från igår. Typ när gick det åt helvete? Jag tror det var när jag låg och vilade och väntade. Men sen minns jag bara att jag spyr på mattan och sen så säger hon att pappa kommer och hämtar mig snart typ. Sen minns jag att pappa är där och jag typ hamnar i taxin haha och vi åker och sen så är vi hemma och mamma bah huh och pappa säger typ att jag fått i mig för mycket och så vet jag inte riktigt mer och sen så vaknar jag vid typ fem och e full och tar ut linserna och sen sover jag vidare.

Jag fick med mig allting hem. Det var trevligt. Låg i sängen och oroade mig ett tag för att mobilen eller ciggen eller väskan inte skulle vara med vänta var är väskan. Oh jag pallar inte leta jag har ont i revbenen. Jag har idrott imorgon hur i fucking helvete ska det här gå? Jag vet inte jag vet inte.

Och dom pratar om mig och om vad som ska göras och jag vet inte vad jag tycker. Jag menar någonting behöver ändras ja men jag menar jag kommer inte ha något att säga till om här så det lär väl bara gå åt helvete. Jag måste ut härifrån men ingen jävel är vaken så här tidigt. Ah juste jag "får" inte gå ut emn det kommer jag att göra iallafall det har jag redan förklarat för min kära mor.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits