He was the naz with god given ass

Jag är trött jag komemr gå och lägga mig om typ en timme max. Dag två av två som jag bara ramlar ihop av utmattning. Vad är det med mig jag brukar väl klara av skolan bättre än så här? Eller? Jag vet inte jag minns att ibland var jag trött. Vi får se hur ofta denna trötthet infaller.

Bowie fyller iallafall 61 idag och han e snygg och bra och bäst och min lilla babe. Han håller på att bli stor nu jag vet. Vad ska man göra sen när han är vuxen då? Haha nej okej jag menar väl vad i helvete ska jag göra om han dör men det får han inte göra. Bowie är 61 och precis lika snygg som alltid. Han är min man. Vad ska man säga det finns ingen annan som betytt så mycket som jag liksom inte har någon "riktig" relation till. Han är nån man alltid kan vända sig till liksom. Hans musik är den bästa, alltid. Det går inte att ändra på. Min babe.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits