I think of the good times, I think of the bad times, I think of you

Ja då har det gått ett år och vi överlevde eller hur. Spännande.

Fått typ asmånga Nick cave skivor nu alltså. Inte helt fel. Håller på och lägger in i datorn men det lär ju ta ett tag. Imorgon är det dags för e ny vecka men jag känner mig redo. Det känns okej, kanske til och med bra.
Jag gillar mina rutiner och det gick fort nu att komma tillbaka till dom. Jag spelar mycket mer nu och det är bra det går bra det känns bra. En vecka till och sen så blir det roligt igen. Eller roligt och roligt det blir stormigt som saten men jag tror egentligen att jag gilalr det. Jag har saknat det. Just nu har det varit så apatiskt och liksom det har ju funkat men jag är inte engagerad, jag är inte med. Nu ska jag fan med. Jag gillar att vara på topp och för att kunna vara på topp måste jag vara på botten. Jag vet hur jag fungerar och jag vet att efter några dagar kommer jag vara slut och önska mig tillbaka till lugnet men det är så värt det. Jag kan stänga av jag har varit avstängd nu. Men det är dags nu att ge sig ut igen och må så jävla bra och jag vill det, även fast det kommer att slå så hårt tillbaka sen så är det smällar man får ta.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits