Let's move to the beat like we know that it's over

Det känns bra att vara tillbaka i skolan och rutinerna och umgänget och allting. Stressen som följer med är nog någonting jag kan leva med, iallafall fram tills sportlovet, och sen så blir det bra igen och det går runt förstår ni. Jag måste räkna ut hur många poäng jag har och om jag vill läsa matte d eller inte.  Det är bara hälften av gymnasiet kvar? Samtidigt som jag längtar extremt till studenten (haha jag har massa bra planer där ;) ), så fruktar jag det ankommande jag menar vad ska man hitta på sen? Vi har inte pengarna till att jag kan hålla på och chilla och sånt. Jag måste bestämma snart. äsch jag gifter mig rikt. Det är lösningen på allt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits