Mother, i tried, please believe me

Jadå igår kom jag hem senare än jag skulle va men jag var ju tvungen att vänta på jonatan liksom jag träffar ju aldrig honom. haha det var en ganska bra kväll igår va, förbättras av att min mor inte är upprörd, var lite nojig där ett tag.  Och man blir så himla rånad av selecta när man är full och tåget inte går förrens om en halvtimme. Det måste vara därför de satt ut sånna automater. Vi köte tre påsar chips och skulle köpt mer om vi bara haft tillräckligt med pengar. Och emma köpte också chips va, och hanna köpte nåt mineralvatten som vi var tvunga att betala dubbelt för för automaten bara tog hannas pengar först. Det blir 76 spänn. Jag menar var det nödvändigt? svar nej. Och sen drog jag och Fahminan och Anders på donken. Alltså mcdonalds på fredagskvällar jag menar det kan inte vara skonsamt att jobba där. Fy fan vad mycket fylla överallt jag skulle bli så himla trött. Köpte iallafall pommes va och garlicdip! och vatten. Jonatan som vi träffade sen då han visste inte vad garlicdip var! Hallå! Och sen så skulle han äta sin big tasty liksom så det vara bara att gå in i det där hålet igen. Haha. Så satt vi och åt och så var den en söt brud mitt emot oss som snacka med oss. Sen var jag tuvngen att kuta för att inte missa ännu en nattbuss men det var lyckat säger jag!

ikväll har jag huset för mig själv men det blir inget partaj för det liksom nej men jag ska ha en trevlig kväll. Göra saker som att plugga och äta och spela gitarr och titta på tv. Det låter bra va.

Kommentarer:
Postat av: kukis

jag hjatar selecta o jag hatar donken. donkens personal har det lugnare än vad vi har det skolan när vi har filsa-lunch. o alla fitt-donken jobbare bah:"det är stressigt"
bullshit. do vet inte vad stress är för dom måste inte leverera bra mat till kunder som förväntar sig ngt.
Dom ska dö.
puss

Postat av: Cicci

fattar att du hatar selecta de tog dina pengar!!!

2008-01-28 @ 17:04:26
URL: http://retch.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits