Nyår

Jag hade ett asstört nyår, som vanligt? Hah. Men det var bra. Jag var hos Cecilia och vi gjorde pizza och typ rabarberpaj. Fett gott. Sen åkte vi till slussen och kollade på fyrverkerier och sådära. Drack champange. Räknade ambulanser och brandbilar (polisbilarna fick inte vara med för de var för många och fuskade!). Sen väl på gullmars så möter jag Anders när jag väntade på bussen hem, så jag drog emd honom istället till nån fest fast när vi kommer fram så ska de vi ska vara med åka iväg så ja iallafall så åker vi till Jonis istället dårå. Och där dansade pojkarna så stört fult och mycket haha det var sjukt roligt. Och ja Linus var ju där och det blev som det brukar bli. Var dock världens roligaste. Haha. Jag orkar inte förklara. Drog hem sen vid typ halv åtta.

Vad gjorde alla andra på nyår kan man ju undra. Hanna ringde mig ju. och Jack ringde men det missade jag helt. Hm.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits