please could you stop the noise, I'm trying to get some rest

Idag var en bra dag. Sen kom mamma hem.

Liksom vad fan hon tänker inte köra mig till ridningen för att jag tyckte hon kunde komma upp om hon ville prata med mig. Och nu sitter hon där nere och surar och jag tänker fan inte gå dit. Jag vet inte jag tror att jag mår bajs men jag tillåter inte mig själv att göra det så jag är ganska likgiltig.

Jag fick mvg i mänk iallafall.

Jaha okej hon sa inte till mig men grejen är tpy den att hon mår dåligt alltså mår illa och jag vet min mamma har extrem spyfobi och sen började jag fundera liksom på varför jag mådde bajs nu, om det var för att jag kommer missa ridningen eller om det var för att det känns som min mamma inte tycker om mig och det var mycket på det senare alternativet va, självklart som det inte är kul att missa ridningen heller men iallafall. Och så bestämde jag mig för att sluta vara så himla envis och visa att jag klarar mig själv och vad fan jag nu har hållt på med i femsex år. för första gången sen jag var typ tolv så kramade jag min mamma helt frivilligt och ordentligt och på riktigt och hon var förvirrad och jag typ började gråta och sådära lite va. Jag vet inte om jag någonsin kan liksom öppna mig för min mamma eller om vi nånsin komemr få en bra relation eller om jag ens kommer orka försöka men ja. Vi får se vad som händer okej.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits