She's lost control

Det är helg men det känns som det var mer än en vecka sen skolan började igen. Rutiner som sliter på en alltså det är vad det är. Och det är lång tid kvar innan det kommer något roligt avbrott. Typ sportlov eller berlinresan. Och jag stressar inför typ vårt barnprojekt alltså det är jag jättenojig över det kommer ju gå käpprätt åt helvete och jag har inte skött min uppgift tycker jag men hur skulle jag kunnat? Och hur fan sak jag lära mig den här låten nu helt själv tills på fredag? Jag har den inte ens. Oh. nej nu stressar jag. Det mesta har jag fixat bra den här veckan. Jag har gått på lektionerna jag har deltagit och jag har varit bra.

Igår såg jag Control med Cecilia och det är fortfarande såvrt för mig att säga riktigt vad jag tyckte. Det som jag vet att jag tycker det är att frun inte övertygade mig. Scener med henne, speciellt efter att de fått ungen, berörde inte och ja. Sen tyckte jag att de borde spelat från the idiot när man såg att han tog livet av sig till det albumet alltså. Positivt överraskad över att det vr så pass mycket bowiemusik i den. Visste ju att herr ian gilla bowie va men jag trodde iten det skulle tas upp så mycket. Ianskådisen var bäst på scen. I profil och vissa vinklar såg han ut som filip och fredrik-fredrik. Jag nämnde detta för Cecilia men hon höll inte med. Det måste finnas någon som håller med? Då var han snygg, annars inte. Haha. Men filmen var liksom på lite för mycket avstånd från herr curtis, så jag vet inte om jag kände något eller inte och jag tror att jag måste vänta ett tag och sen se den igen va. Men man blev ju på ett väldigt joy division humör, det går inte att förneka.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits