Speed of life

Enskede församlingshus var jag i. Det var 50-tals bal och pengarna gick till bekämpning av HIV och Aids i typ fattiga länder. Det var mest äldre människor där, jag menar jag var ju helt klart yngst, om man bortser från den lilla bebisen vars föräldrar satt vid vårat bord. Underbart söt bebis, jag vill ha en egen snart. Iallafall så var det väldigt mysigt och alla hade trevligt. Folk var så nostalgiska, ja inte jag då för jag levde inte under 50-talet, men iallafall. Maten var helt okej jag menar jag klagar inte, de hade brieost så jag var mycket nöjd. Och vin köpte min far till mig också så jag var lycklig. Och man fick varsin filmis också ;) Eller det var från en kortlek men det är ju nästan samma sak. Jag fick Greta Garbo, ruter ess. Inte helt fel. Och varje bord hade en bordselvis som var värd för bordet och hämtade saker och så. Vår bordselvis var söt och trevlig och jag dansade med honom även fast jag är sämst på att dansa sådär som man ska göra på fina tillställningar. En mycket trevlig kväll.

Och så tycker syster att jag flirtade med snubben i seven elven också. Nej jag flirtar inte! Jag är trevlig ;/. Eller?

Kommentarer:
Postat av: Fridah

sov så himlans gott, :)

Postat av: Cicci

Heh tack, vem du nu e, men jag dygnar så jag sover sen!

2008-01-06 @ 13:56:45
URL: http://retch.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits