David Bowie är min man

Jag älskar att prata musik med Tom på MSN för att ja han ger mig en massa bra tips och jag gillar att ge andra bra tips eheh men alltså det bästa med att prata musik med Tom alla andra jag gör det med är att jag blir pånyttförälskad i det jag tipsar om, vilket då ofta är BOWIE.

Ja, än en gång har jag fallti för den mannen. DIamond dogs skivan är nog det bästa jag någonsin hört (ta bort rebel rebel bara)! Eller iallafall just nu. Jag älskar att älska bowie. Han är verkligen världens bästa artist.

Men jag hatar när last.fm är helt åt helvete fel. De säger att diamond dogs itne finns bland mina top albums. Jag räkar ihop hur många gånger jag har lyssnat på låtarna och kommer upp i 620. Vist, några av gångerna kasnke det varit andra verisoner och därför från andra album, men okej vi tar minus 50 där då. Det är fortfarande 570 gånger, och det album som ligger högtst upp på min lista är low med 577. Helt seriöst hur räknar last.fm? Är denna lista helt korrupt? Jag litade på den :@@@@@@@@@@@@@@. TYP. KÄNN MIN ILSKA.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits