Harry Potter

Jag kollar på denna underbara video, eftersom det snart är ett år sen den släpptes och man vill få upp den i en miljon views innan dess. Ja, det kommer lyckas. Så tryck play och läs sedan vidare.



Jag minns när jag såg detta första gången och det var för ja lite mindre än ett år sedan, cecilia skickade den till mig. Jag vet ännu inte hur hon hittade den men ja. Denna videon gav mig många timmars vlogbrothertittande men de tär itne det jag ska prata om nu nej (MEN JAG SAKNAR VLOGBROTHERS SOM DET VAR), utan jag ska prata om Harry Potter.

Som ni kanske förstår släpptes den innan den sista Harry Potter-boken kom ut och förväntningarna var höga. Det var spännande och skrämmande och underbart och frustrerande. Och jag saknar det. Jag saknar hela Harry Potter-grejen. Jag saknar hogwarts.nu, självklart, jag saknar böckerna även fast jag kan läsa om dem massa gånger så är det inte samma sak nu när det hela är slut, jag saknar slashen som på något sätt bara försvunnit och jag saknar allt. Filmerna är kvar men de är ju bara gay och de gör det helt fucked up och har någon hört något om 6:an som film för det har inte jag, vad händer där egentligen? Nej jag har läst sjuan och jag vet inte vissa grejer är sjukt fina och bra medan andra bara är helt fucking sämst och det värsta är verkligen alla fucking pairings som blev så himla bestämda. Jag menar det är äckligt. Sluta förstöra allting. Jag hatar att allt är så bestämt och jag hatar att hela min relation till Harry Potter nu typ håller på att dö ut. Vi använder Cecilias Harry Potter-böcker som dörrstoppare!! Det är den relationen som finns kvar nu! Nej nu överdriver jag kanske men precis nu just nu känns allt bara så hemskt och konstigt och ja men visst det är okej att växa upp och sånna skitgrejer men jag behöver något nytt Harry Potter-igt i mitt liv om jag ska fixa det här.

but mostley i'm just feeling sad
i know this could end real bad
but i wish it didn't have to end at all

Kommentarer:
Postat av: cecilia

jag hittade den eftersom den var "featured" på youtube, har jag för mig.



och sen sjätte filmen släpps typ sent i år. 21 november!

2008-07-12 @ 14:00:44

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits