Lou Reed <3.

Alltså det var lite segt i början men det drog igång och han körde hela berlin dårå vilket man redan visste att han skulle göra va. Men det var sjukt bra. kören var underbar och musikerna också. Alla låtar blev så himla bra. Jag bara satt där och rös och det var sjukt underbart. Jag skojar inte jag fick typ orgasm. Okej, det var överdrivet men ja ni förstår vad jag menar.

Min mamma bangar inte på mr reed sa hon. Haha hon tyckte det var en massa gamla tanter och gubbar som kom och kolalde bara och hon vill inte erkänna att hon är en av dem. Hon tycker inte att hon är så gammal, men hon insåg ju att jo det är hon ju. Hon tillhör de där gamla männsikorna och det tycker hon inte om. Och hon viskade massa i mitt öra under spelningen. Det störde lite. Men men, vad ska man göra, hon betalade? ;D

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits