Solbrännan

Egentligen borde väl detta inlägg handla om busstrejken och mitt ställningstagande och blablabla men det skiter jag i vem bryr sig om det ändå om vad jag anser? Jag tycker bara synd om de stackare här ute på tyresö som inte fattat att busarna strejkar. Men nu, över till det jag egentigen vill prata om.

Jag misstänker att jag håller på att utveckla världens fulaste solbränna. Det känns inte så peppande. Jag bränner ansiktet nästan varje dag, och urringningen också. Det är allt. Det ser roligt ut. Men jag är förvånad över att jag inte brännt mig rejält ännu. Jag har inte köpt solskydd alls i år, det är skillat? Eller bara tur eller bara dumt! Men jag tycker det är för sent att skaffa nu. Nu får det bli som det blir liksom. Kanske kan fixa det sen på gotland. Man får väl ta och jobba på brännan sen helt enkelt. Inte för att jag vill vara särskillt brun men nu känns det ganska mycket för vitt. ;/

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits