East festvial 08


Ja så var det över också. Kom dit klockna kvart över nio på morgonen och redan då var det sjukt varmt. Vi byggde ihop grejer och bar saker fram och tillbaka och satte upp tält och ja, fixade hela skiten. Jag kände mig ganska mycket som en byggarbetare. Solen låg på hela tiden och jag är extremt tacksam att jag fick låna solskyddskrämsgrej av denise. Mitt ansikte se helt normalt ut även fast jag var i solen hela dagen.

Det stressade ihop sig lite innan vi sulle köra och så, men alla hann i tid, utom annika som åkte till södertälje. Självklart så blev det en massa fel hela tiden, till exempel så spelade jag helt hemst i verserna på simon says, emma sjöng fel på since u been gone och samuel hoppade på min footswitch under angels crying. Men förutom det så gick det hela helt okej.

Alla drog sen, utom annika, olivia och daniel som jag tvingade att stanna kvar och hänga. Vi kollade väl inte direkt på något, utom på när joel körde unplugged. Joel är så himla bäst alltså han var jätteduktig verkligen. Sen bjöd han mig på en cigg också och det är ju alltid uppskattat. jag rökte hur mycket som helst så allting tog slut liksom. Och fick träffa hans flicka också. Hoppas hon inte tyckte att jag liksom var för på joel eller så för liksom det är ju inget sånt.

Annika och Daniel drog och Jonatan tillkom. Olivia lämnade oss strax efter, och så var vi bara två! Nej men vi klarade oss va, nu började vädret äntligen bli behagligt istälelt för bara sjukt varmt. Vi kollade på unpluggedscenen ett tag och sen så var det halvblod, riktigt coola killar alltså. Vi hängde med niklas och rosna och stoffe och så. så började stoffe och emma hälla massa vatten på varandra och det var sjukt roligt. emma blev extremt blöt, hon fick typ två hinkar vatten på sig. Jonatan hade sin stora kamera så han ahr säkert några fina bilder att visa. själv hade jag ingen kamera.

Sista bandet som spelade var blowsight, och det var liksom en massa riktiga fans där. Jag visste inte vilka de var liksom, men uppenbarligen är de lite kända. De var väl bra, inte riktigt min stil men alltså de var bra på scen och så. Förhoppningsvis blir det en festival igen nästa år, det vore jäkligt roligt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits