Till Berlin, eller?

Mitt jobb går bra och är väl ganska roligt oftast men nu är frågan vad jag ska lägga pengarna på när jag väl får dem. Okej det är typ tre veckor tills jag får pengarna så jag behöver inte börja fundera riktigt än men jag är rädd att jag kommer lägga dem på skitsaker och sedan inte fatta vart alla mina pengar tog vägen. Jag vill resa. Helst vill jag åka till Berlin men jag tror inte att jag får det för min kära mor. Hon skulle i och för sig få massa tid med Kenta i huset då och det vill hon ju så helt kört är det nog inte. Men hur gör man om man reser själv? Hur gör man med boende och grejer, jag vet verkligen inte det! Ska ju tvinga Fahmina att åka med mig såklart så eh hon får hjälpa mig. Jag vill verkligen åka dit igen, berlin är staden i mitt hjärta.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits