Bli vuxen bli barn

Och nu har jag sökt feriejobb hos tyresö kommun. Jag är bäst, hoppas ajg får det och ja jag vet att det är kass lön men jag vågar inte ta större steg så det här passar mig utmärkt. Sitta här och vänta på om jag blir utlottad eller icke. Får veta vecka 16. Frgåan är om de kontaktar via brev eller telefon. Shiet. Nej men det vore så himla skönt att tjäna lite pengar. Ska till London på höstlovet i trean för fan. Det har jag bestämt.

Och mitt samhällsarbete är nästan färdigt men det är så mycket kortare än vad det skulle varit egentligen men jag hoppas på ett godkännt. Det känns bra. Allt går framåt. Livet går vidare som Rasmus envisas med att säga. Haha. Han har så sant och ibland går det tillbaka också jag lovar att jag kommer vara 13 på fredag när jag träffar alla.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits