EVERYDAY IS LIKE SUNDAY

Att hon vann. Nej jag klarar inte av det. Fast okej det är ju bättre än typ allt utom BWO och de dära två tvillingarna. Så det är väl okej men hon är så plastig och ful och hennes klänning är den hemskaste jag någonsin sett tror jag. Snälla låt mig stajla henne istället så det iallafall ser lite bättre ut. Typ sidbena och snygg klänning kanske? JA TACK.

Sen så såg jag Matrix för första gången igår och den var ju bra faktiskt. Men jag blev rädd för sen var jag ensam hemma och jag blir alltid lite rädd då. jag vill bo i lägenhet för att slippa vara rädd. Haha. Men mina katter höll mig sällskap.

Jag hatar att mitt last.fm typ fuckar upp sig och inte har skrivit in något sen över tre dagar sen. Vad ska man göra för att det ska göra som man vill? ;/. Och varför vill en massa folk bli vänenr med mig på last.fm? Kollade idag så hade jg 8 vännerförfrågningar från folk jag inte känner som bor lite här och där i världen. Jag vet att jag är snygg men lägg av!

Och idag fyller syster år och jag bråkar med min mor.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits