Festival

Vi ska anordna en festival med skolan. 1:a juni är datumet som är sagt. Det kommer komma band som typ inte är så kända. Men även min musiklärares band Stereolith som varit förband till Europe och är väl lite småkändis ska spela. Jag vet inte jag har aldrig lyssnat på dem, men anders är bra så. Ja iallafall så ska vi också spela. Alla som går musik på något sätt överhuvudtaget ska spela och på den stora scenen också. Scary shiet. Men ni ska komma dit! Även om det regnar annika. du har paraply jag känner dig!

Vi ska spela grejer som
Beautiful life - Ace of Base
the first cut is the deepest - sheryl crow
angels crying - etype
a moment like this - kelly clarkson
behind these hazel eyes - kelly clarkson
simon says - drain S.T.H
it's my life - bon jovi
electric - leila k

och så var det nån mer vi hade bestämt. och så ska castro välja en låt också.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits