Frukterna anfaller, eller som bror säger; frukta min frukt.

Jag har åkt omkring som vanligt och träffat alla som vanligt. Något som dock varit ovanligt med idag är mängden frukt jag sett förtäras i kollektivtrafiken. Det började med en mamma som matade sin unge med banan. Kladd och lukt och jag smsade till Annika som även hon kände lukten. Vad är det med folk och bananer? Och sen på en fullproppad tunelbana var det ett päron i mitt ansikte. Visst jag åkte en station så jag överlevde. Och sen var det ett äpple, men det var iallafall utomhus. För att citera Annika; det är en djungel där ute, en djungel!

Sen åt jag och Fahmina lite vindruvor på slussens perrong men alltså det gills inte vi var diskreta!

Kommentarer:
Postat av: Anonym

this is insane.

när jag gick i skolan brukade jag äta äpple
på bussen men då använde jag åtmisnatonde kniv samt medhavet hushållspapper!

Postat av: Cicci

du är ett riktigt praktexemplar. om folk bara var mer som du. att de inte lär sig.

idag avr det två vänner. en åt ett äpple dne andra ett päron.

2008-03-28 @ 01:33:33
URL: http://retch.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits