Intrigen tätnar

Har varit hemma hela dagen och kollat på båda avsnitten av våra bästa år. oj nu börjar det hetta till här. alla vet att det är marlena typ och hon börjar bli galen.

min bror tycker att han är tuff för han ska skvallra till mamma om att jag har öl hemma och jag bah va det hr jag väl inte (liksom det hade jag väl druckit upp om jag hade haft det?) så visar det sig att han menar typ två folköl jag har i min låda som hanna snodde med sig från en fest och har legat där sen dess. Ja oj gud vad mycket stryk jag kommer få. nej det tror jag inte. robbans ursäkt för attt rota i mina lådor är att han letade efter Mojje. robban får inte ens vara i mitt rum liksom.

bara glad att han inte är smart nog för att fatta vad vodka betyder.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits