Långa vägen hem

Fylla. Vad ska jag säga. Det var ett tag sen jag var full. Jag gjorde precis allt man inte ska tror jag. Ringde folk och smsade folk och sen vid typ 6 på morgonen bestämde jag mig för att dra hem. Jag vet inte varför men jag gillar att bestämma mig för att dra hem, jag finner mig alltid utanför dörren när de andra går och lägger sig eller vad de nu gör. Jag var väldigt full, sån himla tur att jag kom hem alltså. Jag menar vem åker hem från salem när man är fett borta? Jag minns att jag precis missade en buss så jag satt där och väntade i en halvtimme på nästa. Den gick 6.04. Jag minns inte att jag gick på den, att jag åkte på den eller att jag gick av den. Jag minns att jag var på pendeltågsstationen och så köpte jag wasa från selecta. Skillat att jag gjorde rätt. Det var nummer 22, inte så svårt kanske. Ja det var ansträngande. Sen kom tåget och jag åkte till tcentralen. Jag minns inte hur men jag kom på tunnelbana och kom till gullmars. Här minns jag att jag satt och väntade på bussen. Den gick 7.27. Jag somnade självklart på bussen och blev väckt i tyresö centrum. FY fan vad jag måste ha sett ut. Sånt där är så typiskt mig och det är ganska pinsamt va men jag var full så jag brydde mig inte.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits