Latte i blodet liksom

Fahmina och jag ska bli lattemorsor. För att hitta lämpliga fäder till våra unga ska vi sätta ut kontaktannonser. "Generös, snäll, rik man under 35 som vill skaffa familj?" Fahmina hon övar hela tiden på att vara hemmafru. Jag övar inte jag tror jag är ganska skillad, jag menar jag älskar att städa och kolla på våra bästa år, vad mer behöver man? Sen ska vi vara gravida och dricka latte och ha barn och dricka latte. Bo i stan och dricka latte. Och all latte ska införskaffas på vårt underbara nya ställe där vi kommer bli stammisar strax.

Lovet är snart slut och jag har varit helt sjukt social och inte pluggat något alls. Har sett hela första säsongen av Queer as folk och börjat på andra nu. Det är en underbar serie och jag vill vara Brian eller vara med Brian eller. Vad som helst. Och att han heter Brian också. Brian är mitt favoritnamn ever och det borde alla som känner mig veta.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits