Lördag

haha kommer hem och så står mina tomma flaskor på köksbordet. man bah. ehehehe. ops? Men vad fan jag missade uppenbarligen två när bror sa att han visste att jag hade öl. för då flyttade jag mina tomma vodkaflaskor trodde jag men det står två på bordet också det visste jag icke att jag hade. Spännande. Ja men vad vill hon säga liksom de är gamla hon vet att jag har druckit. Hon vill diskutera detta när hon kommer hem. man bah eh sure? de är gamla.

Iallafall så var det jätteanjs hos rasmus igår kände mig som 14 igen liksom. ja det var bra. Vad gjorde vi vi kollade på this is england med jobbigt ljud, och efter typ en halvtimme kom jag ihåg vad som skulle hända. shiet vad ledsen jag bidde. ah så snacka vi en masssa skit. Sovit tre timmar. LAGOM ÄR BÄST.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits