Pingis in da school

Vi spelade pingis igår på håltimmen va. Så kommer Anders  förbi och bah:
Va? Vad är det för fel på er? ni rör på er frivilligt?
Han skakar på huvudet och går vidare. Ja anders är vår underbara musiklärare. Han äger på pingis btw. Iallafall så tar historian inte slut här utan grejen är den att typ en kvart senare kommer Mona in. Mona är vår biträdande rektor som alltid klär sig snyggt. Detta är iallafall var hon säger:
Anders var lite orolig för er... Hur är det?
Alltså. Haha. Ja pingis är kul och ja vi svettades som grisar. Vi kanske borde spela oftare.

OCH JUSTE. Igår dårå så märkte jag att. Det här hänt. Det jag befarade.
Jag springer som en tjej.

Kommentarer:
Postat av: cecilia

jag springer också som en tjej! två personer påpekade det idag :(:(

2008-03-07 @ 17:22:17

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits