SJuk blogg.se

att blogg.se inte har funkar för mig på hela dagen har varit så frustrerande. Nu minns jag icke! Jag fick ett sms från någon som grattade mig på 17-årsdagen. Spännande.Liksom vem var det och vem skulle den skicka till egentligen? Jag var på stadsbiblioteket och sen gick jag på fel tåg och åkte typ två stationer. Sen så gick jag av och tänkte typ att oj det här måste vara ett tecken det måste var en mening med att jag gick på fel tåg. Och vem går på det tåget jag åker hem med då? JO MIN BORDSELVIS (vet du inte dem det är har du inte läst min blogg tillräckligt länge va). Shiet asså. Ja okej han såg mig inte. Jag borde hälsat men jag minns ju inte vad han heter på riktigt. Kan ju inte ropa bordsevlis över hela tunnelbanan. Han gick av vid skanstull. Sen så drog jag in till stan igen för far köpte cigg till mig va, och så var det värsta stoppet i trafiken sen så jag fick gååå från rådmansgatan till tcentralen. Fast det var ju inte långt. Men kallt!

Något är werird med bloggen kan inte redigera det dära? det ska vara massa stycken, inte sitta ihop sådär.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits