umgänge är det bästa jag vet

Nu är det lov och jag kan inte säga hur mycket jag längtat för alltså egentligen har jag inte hunnit längta så himla mycket. För det var ju lov nyss. Men jag klagar inte, jag älskar lov. Vad har jag för spännande planer undrar ni säkert, jo jag ska träffa cecilia strax. och annika imorgon. lördag är ett frågetecken, och söndag bokades precis med milan. Sen är det en hel vecka till som jag inte vet något om (utom fredag kanske hos rasmus) så jag tycker att ni ska umgås med mig. Jag är så himla ledig det är bara att boka in en dag! Jag älskar umgänge. I grupp eller inte, utförande någon slags aktivitet eller inte, ute eller inne, i stan eller hemma. Liksom jag gillar allt. Och juste jag skulle se på film med Joel nån dag också. får se när han kan.

Kommentarer:
Postat av: Hannis

kan du umgås med mig kanske? skulle vara guld.

2008-03-21 @ 14:08:38

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits