Uppenbarligen!

Alltså jag tror att jag är för öppen. Jag pratar för mycket, berättar för mycket om mig själv för folk. Hela tiden. Och liksom den enda effekten det ger är liksom att folk blir lite rädda för mig och ja tycker jag babblar horigt mycket. Hur gör man för att inte snacka för mycket men ändå eh vara ganska spännande? Jag vet inte. Jag är i och för sig inte ens spännande när jag pratar för mycket jag är bara lite rolig ibland för jag har varit med om en massa pinsamheter. Alltså om man kommer förbi bekantstadiet med mig så tror jag att det är ganska bra för då känner inte jag det här behovet och eh då vet man redan allt så det finns inte så mycket mer att säga. Så det är liksom bara att stå ut. Det blir bättre. Jag är underbar.

Haha fy fan Fahmina och Cecilia diskuterade hur jag brukade vara och fy fan jag ville inte höra det där jag har helt förträngt det men uppenbarligen så brukade jag typ skjuta mig själv i huvudet hela tiden och säga saker som "Du hatar mig nu". Jag fattar inte att de stod ut. Men jag är tacksam.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits