hampus på besök

Haha det är lite konstigt. min syn på hur hampus ser ut ändras typ precis hela tiden. alltså det går inte att förklara riktigt vad jag menar men ja. han ser olika ut hela tiden och det blir jätteweird. men det brukar vara så när jag träffar nya människor liksom, det brukar ju bli så efter ett tag, och nu eftersom han bor här så kanske det bara blir så att det ändras snabbare och därför märker jag det mer och tycker att det är konstigare? jag kör på att det är så.

men vi har det gött iallafall och det är ju bra.

Kommentarer:
Postat av: QUEENIEQUEENIE

GISSA KÄNDISEN här; http://metrobloggen.se/queenie och jag länkar dig i 4:a dagar?

Postat av: cecilia

hur länge stannar han? :O

2008-05-04 @ 11:47:38

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits