Petter Andersson


image18

Han är ju för fin den där Petter. Till och med min farmor, som dessutom är djurgårdare, tycker att han är en riktig snygging. När hon helt oväntat säger något sådant, det är då vi connectar igen. Petter förenar familjer!

Jag har slutat att kalla honom Nazisten, för jag har lärt mig nu att han heter Petter. Innan, när jag inte riktigt var med på vad han riktigt hette så fick han heta nazisten, eftersom han  ser lite ut som en skinhead med det rakade huvudet och de stora ögonbrynen, och orka gå omkring och säga "ah du vet skinheadsnubben", det är lättare att säga nazisten. Men det funkade ju inte på matchen liksom så nu heter han väl Petter då.

Han pratar norrländska och jag hatar norrländska men med Petter så gör det ingenting. Jag tror att det är kärlek.

Kommentarer:
Postat av: cecilia

du har övergett sulan! ack!

2008-05-15 @ 17:29:50
Postat av: Cicci

Vad ska man göra när man får syn på en petter liksom.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits