Skam

Ibland blir jag för uppe i varv så jag inte riktigt kan bete mig normalt, eller ja, känner man mig itne rba så fattar man inte vad jag menar, och detta hände mig idag. Hela skoldagen idag har varit ganska socialt obekväm för mig, jag vet inte det var en dålig dag helt enkelt så det mesta gick åt helvete. Jag ser tillbaka på idag och mår dåligt över hur jag har betett mig och ångrar i princip allt som hände i skolan. Jag känner mig skamsen och håller på och klankar ner på mig själv och mår ganska illa.

När man klankar ner på sig själv (eller dömer sig själv som det hter på terapispråket) så ska man typ obeservera att man gör det och sen typ beskriva för sig själv och validera sig själv och sånna grejer, men jag vill inte. Jag tycker verkligen att jag var hemsk idag, det finns ingen validering. Jag bara orkar inte med hur jag är.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits