Skolarbete

Opponeringsseminariet idag gick okej. Eller alltså, det är över. jag gjorde det. jag dog inte. Det betyder att det är okej. Kände mig lite överkörd av respondenten va men annars var det bra. Så nu var en större sak klar liksom, men jag har fått tre nya smågrejer bara idag. Underbart. Här kommer en vacker lista på allt jag har att göra, just nu.

Nationella prov i matte C, PLUGGAT EN GÅNG
Naturkunskap
Naturkunskapsrest, gjort det jag kan härifrån!
Psykologiarbete
Rätta min tyskatext, FIXAT!
Skriva ut bilder till tyskan
Läsa ut "Nässlorna blomma", har läst typ 80 sidor
Komma på vad jag ska säga om södra teatern
Fixa metod och marerailgrejen på samhällsarbetet FIXAT!
Utvärdera opponeringsseminariet FIXAT!
Komma ikapp i matte d

Och spela gitarr varje dag

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits