Valborg

Skrev ett inlägg igår när jag kom hem men när jag skulle publicera va så dog internet. kanske lika bra att jag skriver nu istället.

Var hos Eleonore och gjorde pizza och drack vin och drack andras cider och andras öl. Män som kysstes och jag som kysste folk osv osv. Jag tyckte det hela var party party men jag ville dra ganska tidigt för jag skulle till jonatan. MEN SÅ BLEV DET ICKE.

Vi var på busshullplatsen typ 1.18 och den skulle gå 1.22 och den kom inte och nästa buss kom inte heller och vad fan. Men Hampus aka kisslover ringde och vi pratade i typ tjugo minuter och han har en jättegullig dialekt. Jag bara skrattade. OCh vi mötte två män/pojkar vid busshållplatsen. De var roliga och väldigt odiskreta. Typ "Men hon har ju snygg röv"  osv osv. Bjöd dom på cigg, kedjerökte som en kossa. Bussen kom ju aldrig. Precis när vi skulle ringa taxi kom bussen. sen gick micke och stoffe på bussen haha så jag satt och snacka med stoffe som var fett full. han hade redan spytt. lilla gubben. sne kom det på nån brud och stoffe bah "kan du fråga henne om hon heter therese?" det gjorde hon det var nån poler till stoffe uppenbarligen. Sen kom stoffes syssling på också. ja jag åkte till centralen var där 2.46. bussen vi skulle åkt med från början skulle gått 1.22? NAJS; NEJ.

Tog tunnelbanan till slussen och där satt thomas!!!! och piwa. shit det var längesen. så jag snackade med dom i typ fem minuter sen var jag tuvngen att springa till bussen. Jag fattar inte att jag inte somnade. Eller jag somnade typ lite kanske men vaknade vid kamomillen så det är lugnt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits